Handels- og leveringsbetingelser

HANDELS- OG LEVERINGSBETINGELSER

 

Generelt

Salg fra www.odense-marcipan.dk sker af Odense Marcipan, CVR-nr. 15233699, Toldbodgade 9-19, 5000 Odense C, som ejer og driver sitet.

E-mail: odense-marcipan@odense-marcipan.dk

Telefon: 63 11 72 00, telefontid mandag – torsdag kl. 8-15.30, fredag 8-15.00.

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.odense-marcipan.dk til levering i Danmark. Levering i Danmark inkluderer IKKE Grønland og Færøerne, ligesom der ikke leveres til det øvrige udland.

Nærværende handelsbetingelser kan blive opdateret over tid i forbindelse med nye teknologiske muligheder, udvikling, ændring af love og regler mm. Derfor bedes du godkende handelsbetingelser (eller blot ”betingelserne”), hver gang der handles hos os. Accepteres betingelserne ikke, er det ikke muligt at handle på www.odense-marcipan.dk

 

Bestilling

Du kan handle på www.odense-marcipan.dk døgnet rundt. Der kan dog være lukket i kortere perioder i forbindelse med vedligeholdelse mm. Bestillinger handles ikke på offentlige fri- eller helligdage men vil blive behandlet den førstkommende hverdag.

For at handle på www.odense-marcipan.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Ved afgivelse af bestilling på hjemmesiden fremsætter du et tilbud om at købe varen, du har købt med de vilkår som fremgår af handelsbetingelserne.

Vi kan frit vælge at acceptere eller afslå dit tilbud om køb af varen. Ved bestilling af køb af flere varer, forbeholder vi os ret til at acceptere ordren delvist og afslå tilbud om køb af øvrige varer under samme bestilling.  Vi refunderer naturligvis eventuelt modtagne betalinger på ikke-leverede varer uden gebyrer eller andre omkostninger for dig.

Vi forbeholder os – uden at være ansvarlig for erstatning eller omkostninger – at afslå tilbud i en af nedenstående situationer:

 

  • Der er angives forkerte betalingsoplysninger, og/eller de kan ikke verificeres.
  • Der er begrundet mistanke om, at bestillingen er afgivet med formål at begå bedrageri eller i relation til en strafbar/ulovlig handling/aktivitet mv.
  • Ved utilsigtede fejl på hjemmesiden som forhindrer korrekt gennemførsel af handlen, eks. betalingsfejl, prisoplysningsfejl o. lign.
  • Begrundet mistanke om at du ikke er fyldt 18 år.

Der accepteres i øvrigt kun tilbud fremsat på hjemmesiden, og tilbud fremsat på anden vis (eks. E-mail, breve og fax) behandles ikke.

 

Indgåelse af købsaftale

Ved gennemførsel af en ordre indgås en købsaftale mellem Odense Marcipan og dig som forbruger/kunde. Købsaftalen opbevares af Odense Marcipan, men du får automatisk tilsendt en ordrekopi på e-mail som din kopi af købsaftalen. Købsaftalen indgås på dansk. Det er i hele bestillingsforløbet muligt at rette i bestillingen. Det er først, når der klikkes "Betal", at de endelige bestillings- og betalingsoplysninger overføres. Herefter er du bundet af dit fremsatte tilbud.

Når du har bestilt en vare på www.marcipan.dk, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Kvitteringen, som du modtager på e-mail, er en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget dit tilbud. Bekræftelsen er ikke ensbetydende med, at vi har accepteret dit tilbud og vi forbeholder os retten til at afvise dit tilbud, på trods af den automatiske bekræftelse.

Accepterer vi dit tilbud, modtager du en e-mail fra os med en ordrebekræftelse, der bekræfter afsendelsen af varer, hvor vi bekræfter, at vi har accepteret din bestilling. Ordrebekræftelsen modtager du, når webshoppen er klar til at afsende din ordre. Aftalen mellem os er indgået fra det tidspunkt, hvor ordrebekræftelsen er modtaget og der er således først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Efter indgåelse af aftalen gælder reglerne om fortrydelsesretten.

 

Bestilling af varer

Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”.  Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.

Ekstra betalinger for f.eks. fragt og betalingskortgebyrer vælges allerede i indkøbskurven, så du hele tiden kan se den reelle pris for din ordre.

Når du er klar til at bestille, klikker du på ”gå til kassen”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr. og vælger betalingsform.

Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Fortsæt bestilling”. Herefter skal du indtaste relevante kortoplysninger og klikke ”Betal”.

Herefter går din ordre videre til www.odense-marcipan.dk

 

Betaling

På www.odense-marcipan.dk kan betaling foretages med brug af betalingskort.

Du kan betale med følgende korttyper:

  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • Mastercard
  • American Express

 

Ved køb af varer på www.odense-marcipan.dk skal du kun indtaste dit kortnummer, udløbsdato og evt. kontrolcifre (Credit Card verifikation nummer (CVV)). Betaler du med kreditkort, kan du således blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for, at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger. Du vil ALDRIG blive bedt om at indtaste din pin-kode. Det gør det meget let og sikkert for dig, der handler på vores hjemmeside.

For varekøb under 400 kr. tillægges et fragtgebyr på maksimalt 59 kr. afhængigt af valgte leveringsform.

Alle priser på www.odense-marcipan.dk er inkl. eventuelle skatter/afgifter og moms. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Købsbeløbet bliver først trukket, når varerne sendes. Der betales i danske kroner (DKK).

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl samt pris- og afgiftsændringer.

 

Prissætning

Priser angivet på odense-marcipan.dk følger Odense Marcipans egne vejledende priser.

 

Levering

Det er vores mål at ekspedere vores ordrer så hurtigt som muligt. Vi bestræber os på en leveringstid på 1-3 hverdage på lagerførte varer. Du modtager automatisk en e-mail, når din ordre afsendes fra vores lager.  Varer leveres på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Der tages forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte og udgåede varer.

En medarbejder fra Odense Marcipan vil kontakte dig, såfremt der skulle opstår forsinkelser eller problemer med din ordre.

 

Fragt og levering

  • Der leveres udelukkende til adresser i Danmark – ekskl. Færøerne og Grønland
  • Er den bestilte vare behæftet med fejl, dækker vi returporto
  • Ved fortrydelse af købet kan varen sendes retur, men du skal selv betale denne returporto
  • Du kan IKKE bytte fødevarer og gavekort
  • Leveringstid 1-3 hverdage
  • Fragtfri levering ved ordrer på 400 kr. og opefter

Odense-marcipan.dk tilbyder levering med Post Danmark, Post Danmark erhverv, GLS og GLS-Erhverv. Leveringsmetode vælges i forbindelse med betaling.

Der leveres efter følgende muligheder og priser:

  • GLS Pakkeshop – 39 kr.
  • GLS til erhvervsadresse – 39 kr.
  • PostDanmark uden omdeling – 39 kr.
  • PostDanmark til erhvervsadresse – 39 kr.
  • PostDanmark med omdeling – 59 kr.

 

Ordrer på 400 kr. og opefter leveres fragtfrit uanset valgt leveringsmetode.

Har du spørgsmål til din ordre, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Separate leveringer

Ved bestilling af køb af flere varer forbeholder vi os ret til at acceptere ordren delvist og afslå tilbud om køb af øvrige varer under samme bestilling. 

Vi refunderer naturligvis eventuelt modtagne betalinger på ikke-leverede varer uden gebyrer eller andre omkostninger for dig.

Vi forbeholder os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, eks. pga. forsinkede varer eller pga. varer, der ikke er på lager. Du vil forud for købet blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.

 

Fortrydelsesret

Når du handler på nettet hos odense-marcipan.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnerer varen til os.

 

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, og nedenfor ser du, hvilke varer dette vedrører:

  • Når en tjenesteydelse er fuldt ud udført, hvis leveringen med forbrugerens udtrykkelige samtykke /anerkendelse er påbegyndt inden fortrydelsesrettens udløb.
  • Varer fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller som har fået et tydeligt personligt præg
  • Varer som bliver forringet eller forældet hurtigt – herunder fødevarer
  • Forseglede varer som af sundhedsbeskyttelseshensyn eller hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret, når forseglingen er brudt
  • Varer som ved leveringen bliver uløseligt blandet sammen med andre varer
  • Aftaler om levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens udtrykkelige samtykke til – og anerkendelse af, at forbrugeren mister sin fortrydelsesret, når udførelsen påbegyndes.

 

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, Grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af at bestillingen består af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre men leveres enkeltvis, eller består af en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare. Er der tale om levering af en tjenesteydelse eller digitalt indhold, der ikke leveres på et fysisk medie, løber fortrydelsesfristen fra aftalens indgåelse.

 

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

 

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Du kan bruge vores standard fortrydelsesformular hvis du ønsker at fortryde dit køb. Erklæringen skal afsendes inden fortrydelsesfristens udløb.

Herefter kvitterer vi for modtagelse af fortrydelsen.

Varerne skal sendes hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse – og senest 14 dage efter, du har fortrudt. Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.

 

Ved fortrydelse af tjenesteydelser kan du blive pålagt at skulle betale for den del af ydelsen, der allerede er leveret. Dette hvis levering af ydelsen er påbegyndt på din udtrykkelige anmodning inden fristens udløb.

Du hæfter ligeledes for en evt. forringelse af varens værdi, der skyldes anden håndtering end den, der var nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du bærer risikoen for varen fra varens levering. Værdiforringelsen er forskellen mellem købsprisen og varens generelle handelsmæssige salgspris med den pågældende forringelse.

-> Hent fortrydelsesformular

 

Returnering              

Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte returseddel og sende varen til:

ODENSE Webshop

c/o Prime Cargo A/S

Nordager 28

6000 Kolding, Danmark

 

Ved fortrydelse af køb kan du enten undlade at afhente varen, nægte at modtage varen eller returnere den til ovenstående adresse.

Ønsker du dine penge refunderet, skal du returnere varen til ovenstående adresse.

Returpakken skal indeholde enten fakturaen eller en kopi heraf og være i væsentlig samme stand og mængde som ved afsendelsen. Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

NB. DU SKAL SELV betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

 

Dokumentation for dit køb

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Tilbagebetalingen foregår senest 14 dage efter, vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse.

Betaling kan dog tilbageholdes, indtil der er fremlagt dokumentation for, at varen er returneret. Eventuelle ekstraomkostninger som følge af du har valgt en dyrere forsendelsesmåde end den tilbudte, tilbagebetales ikke.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.

 

BEMÆRK: Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

 

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten og varetypen mm.

  

Reklamation af varer købt på www.odense-marcipan.dk

- Hvis der er noget galt med varen

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice.

Kan du allerede konstatere manglen mv. på tidspunktet, hvor transportøren ønsker at foretage levering, bør du nægte at modtage varen om muligt. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare, kan du vælge mellem følgende muligheder:

  • Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores kundeservice og/eller kvalitetsafdeling har behandlet returvarerne og fundet reklamationen berettiget, eller
  • Beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen

Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af mangelfulde varer eller forkerte varer. Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige leveringsomkostninger, når vi har modtaget varen. Ønsker du, at vi leverer en tilsvarende vare til dig, og er vi i stand til dette, refunderer vi ikke dine oprindelige leveringsomkostninger. Det anbefales dog ikke at sende varen retur uden først at have været i kontakt med vores kundeservice.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

I tilfælde af tekniske produkters 2 års reklamationsret vil Odense Marcipan sørge for reparation eller ombytte til nyt på produkter. Er dette ikke muligt, vil beløbet naturligvis blive refunderet.

 

Sådan opretter du en reklamation

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og indenfor 1 måned efter, fejlen blev opdaget.

Når du kontakter Kundeservice, skal du oplyse ordrenummer, eventuelt varenummer, varenavn, nettovægt og evt. dato for mindst holdbar til og batchnummer samt beskrive, hvad der er galt med varen. Så vidt muligt må billede, som viser defekten, også meget gerne vedhæftes.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til odense-marcipan@odense-marcipan.dk ved anvendelse af vores reklamationsformular eller telefonisk på 63 11 72 00.

 

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til:

Odense Marcipan

Toldbodgade 9-19

5000 Odense C

 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og sørg samtidig for at få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken, indtil vi har modtaget den. Du bedes derfor gemme din postkvittering - herunder oplysning om fragtomkostninger - samt evt. track and trace nummer.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Portoen skal være betalt.

Husk; er reklamationen af varer købt på www.odense-marcipan.dk berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv afholde alle fragtomkostninger forbundet med returnering af varen. Det anbefales ikke at sende varen retur uden først at have været i kontakt med vores kundeservice.

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse odense-marcipan@odense-marcipan.dk.

 

Sikkerhed

På www-marcipan.dk anvender vi sikker onlinebetaling igennem NETS/NetAxept. NETS/NetAxept anvender en sikker, krypteret forbindelse til overførsel af kortnummer og andre data til Odense Marcipan. Odense Marcipan har en indløsningsaftale med Teller, som stiller store krav til sikkerheden. Under indtastningen af bestillingsoplysninger som navn, adresse og andre leveringsoplysninger, er forbindelsen dog ikke krypteret.

Anvendelse af NETS/NetAxepts betalingsvindue sikrer, at der ikke er andre, der får fat i dit kortnummer. Indsamling af personlige oplysninger foregår udelukkende med henblik på levering af en bestilt ydelse. Personlige oplysninger angivet i forbindelse med køb behandles fortroligt og anvendes kun til gennemførsel af handel og forsendelse.

Oplysningerne er kun tilgængelige for den internet- og webshopansvarlige samt ansvarlige for ekspedition af ordren. Personoplysninger; navn, adresse og e-mailadresse sendes ikke krypteret til virksomheden og gemmes i en database, som ikke er krypteret.

Ved køb af varer på www.odense-marcipan.dk skal du kun indtaste dit kortnummer, udløbsdato og evt. kontrolcifre (Credit Card verifikation nummer (CVV)). Betaler du med kreditkort, kan du således blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Kontrolcifrene er nødvendige for, at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger. Du vil ALDRIG blive bedt om at indtaste din pin-kode. Det gør det meget let og sikkert for dig, der handler på vores hjemmeside.

For at kunne beskytte dig og andre kunder mod bedrageri og for at sikre et højt sikkerhedsniveau for onlinekøb, kan vi gennemføre verifikationscheck. Verifikationschecket kan omfatte de data, du sender når du afgiver dit tilbud, herunder din adresse, betalingsoplysninger og screening af dit tilbud.

 

Fortrolighed og registrering

Det er først i forbindelse med et eventuelt køb af vi gemmer information om de købte varer, navn, adresse, postnummer, by, telefonnummer, e-mailadresse, leveringsadresse og betalingsmetode.

Dine oplysninger på www.odense-marcipan.dk behandles fortroligt. Beløbet på bestilte varer hæves først, når varen sendes fra Odense Marcipan.

Oplysningerne bruges til undersøgelser og forbedring af vores website og gemmes i op til 5 år pga. bogføringslovens krav om opbevaring af regnskabsmateriale. Gemt data beskyttes mod hackerangreb og andre tilfælde af misbrug.

Odense Marcipan registrerer ikke kortnummer eller andre betalingsoplysninger.

I forbindelse med registrering til ODENSE Nyhedsbrev gemmes kun navn, e-mail adresse og postnummer, såfremt oplyst, samt tilsendte nyhedsbreve. Oplysninger, der indsamles i forbindelse med e-handel eller tilmelding til vores nyhedsbrev, opbevares fortroligt og videregives ikke til tredjemand.

 

Indsigelser

Forbrugeren kan i henhold til persondataloven ved henvendelse til Odense Marcipan kræve indsigt i den måde, hvorpå data behandles og opbevares. Det står desuden forbrugeren frit at gøre indsigelse mod disse forhold. Indsigelser vedrørende persondata skal rettes til Odense Marcipans kundeservice.

 

Persondata

I forbindelse med handel på www.odense-marcipan.dk skal du som minimum oplyse følgende:

  • Navn
  • Adresse
  • E-mailadresse
  • Telefon/mobilnummer

 

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes.

Er du tilmeldt/tilmelder du dig vores nyhedsbrev, slettes dine oplysninger dog kun, hvis du afmelder nyhedsbrevet. Ordreinformationer gemmes ikke i vores nyhedsbrevdatabase.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i en sådan situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os via e-mail odense-marcipan@odense-marcipan.dk

 

Cookies

Ved at benytte odense-marcipan.dk accepterer du, at vi bruger cookies. lægges en lille tekstfil – en såkaldt ”cookie” – på din computer. Oplysningerne anvendes af statistisk hensyn og i forhold til optimering af tilpasning af indhold og oplevelse af brug af vores site.

Vi registrerer ikke, hvem vi lægger cookies hos.

Se vores cookiepolitik her.

Du kan endvidere læse mere om Cookies på forbrug.dk

 

Ansvarsbegrænsning

Sælger fraskriver sig ethvert ansvar for tabt data og lignende materiale, medmindre andet følger af reglerne om produktansvar eller de almindelige regler om erstatningsansvar.

Vi henstiller derfor på det kraftigste til, at der altid foretages kopiering, scanning eller lignende af kvitteringer, ordrekopier og lignende. Dette gælder ydermere under indlevering af produkter til reparation eller lignende.

Det forventes, at køber har kopi af alt eksisterende materiale på indleverede produkter.

 

Klageadgang

Hvis du er utilfreds med varen, du har købt skal du altid først klare til sælger - Odense Marcipan. Kan du ikke kan blive enig med vores kundeservice om tvisten, kan du klage til Forbrugerklagenævnet via dette link: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx

Det kan du klage over (Kilde: forbrug.dk):

  • Hvis varene eller ydelsen ikke er som aftalt, den har en defekt, eller der viser sig fejl, som du mener, er dækket af købeloven
  • Hvis sælger (Odense Marcipan) og du bliver uenige om vilkårene for fortrydelsesretten
  • Hvis varen eller ydelse ikke bliver leveret, eller der opstår uenighed om betalingen

Hvis ikke Forbrugerklagenævnet kan behandle din klage, kan du gå til domstolene.

Har du handlet med kreditkort og sælger trækker for stort et beløb på din konto, eller trækker penge, uden at levere varen og heller ikke betaler pengene tilbage til dig, kan du gå til din bank, og bede dem om at føre pengene tilbage til din konto. 

Lovvalg og værneting

Køb af varer på odense-marcipan.dk under disse betingelser er undergivet dansk ret. Enhver tvist opstået i forbindelse med vores aftale eller aftalens eksistens eller gyldighed skal afgøres af de ordinære danske domstole.

 

Andre forhold

Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert. Opdager vi en fejl i prisen for en vare, du har bestilt på hjemmesiden, vil vi give dig besked hurtigt muligt. Under disse omstændigheder vil vi underrette dig om den korrekte pris for varen og give dig mulighed for at købe varen til den korrekte pris. Er vi ikke er i stand til opnå kontakte med dig, kan vi bruge vores ret til ikke at acceptere dit tilbud.

I forbindelse med Force Majeure er vi ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til betingelserne, såfremt forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

 

Opdateret oktober 2015